جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سکسکه و تب بالا با گلومرولونفریت

 

سکسکه و تب بالا با گلومرولونفریت

گلومرولونفریت با التهاب از فیلتر، به نام گلومرولها در kidneys.Proteinuria به نشانه معمولی از disease.If بیماران مبتلا به سکسکه تجربه و تب بالا، آنها ممکن است وخامت کلیوی جدی و یا مشکلات دیگر را نشان می دهد مشخص می شود.

سکسکه در گلومرولونفریت

سکسکه در گلومرولونفریت ممکن است با علل زیر همراه است:

، افزایش BUN level.Urea نیتروژن زباله محصول از پروتئین است و معمولا توسط کلیه در condition.However راست حذف شده است، اگر کلیه زخمی در گلومرولونفریت به طور معمول کار نمی کند، سطوح بالای اوره در خون ساخت، در نتیجه در سطوح بالا BUN.

-داروها: انواع داروها در گلومرولونفریت مورد نیاز است. استروئیدها ممکن است یک عامل به راه اندازی hiccup.Apart از این عارضه جانبی، استروئیدها همچنین می توانید به بسیاری از سمت effects.How دیگر منجر به کاهش عوارض جانبی استروئیدها؟ شما ممکن است ما برای دریافت پاسخ مشورت کنید.

الکترولیت عدم تعادل: کلیه های سالم می تواند سطح را از الکترولیتهای مختلف در عدم تعادل blood.Electrolyte تعادل می تواند یک عامل منتسب به سکسکه.

با این حال، نه همه موارد سکسکه مربوط به glomerulonephritis.It به ممکن است توسط شرایط دیگر، مانند خوردن بیش از حد سریع، عفونت، سکته مغزی و غیره ایجاد می شود

تب بالا در گلومرولونفریت

تب بالا در گلومرولونفریت است که به احتمال زیاد با عفونت همراه است. عفونت علل عمده منتسب گلومرولونفریت. عفونت استرپی گلو، و یا به ندرت، عفونت پوست علت شایع گلومرولونفریت است و گلومرولونفریت ممکن است یک یا دو هفته پس از بهبود عفونت های توسعه.

علاوه بر این، به عنوان بیماران مبتلا به گلومرولونفریت با استفاده از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی در طول زمان، این داروها نه تنها می تواند فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را سرکوب، اما همچنین می تواند immunity.So عادی این بیماران بسیار احتمال ابتلا به عفونت مانند آنفولانزا، سرماخوردگی تاثیر می گذارد. عفونت کنترل نشده ممکن است تب بالا شود.

علل بروز وقفه و تب بالا در گلومرولونفریت است. از آنجا که ممکن است با سایر بیماریهای جدی وجود، شما هرگز نباید غفلت them.You باید با پزشک خود چک کنید و پیدا کردن علل آنها را مدیریت موثر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.